چرا لوازم آرایشی در پک هدیه سازمانی، انتخابی هوشمندانه برای مخاطبان خاص است؟

چرا لوازم آرایشی در پک هدیه سازمانی، انتخابی هوشمندانه برای مخاطبان خاص است؟

چرا لوازم آرایشی در پک هدیه سازمانی، انتخابی هوشمندانه برای مخاطبان خاص است؟ مقدمه پک هدیه سازمانی فقط یک جعبه شیک با چند آیتم نیست؛ فرصتی‌ست برای بیان احترام، قدردانی و برندینگ. وقتی پای انتخاب محتوا برای این پک‌ها وسط ...
ارزاق سازمانی یا کارت هدیه؟ بررسی مزایا و معایب هر گزینه

ارزاق سازمانی یا کارت هدیه؟ بررسی مزایا و معایب هر گزینه

ارزاق سازمانی یا کارت هدیه؟ بررسی مزایا و معایب هر گزینه مقدمه در دنیای کسب‌وکار امروز، انگیزه‌بخشی به کارکنان و قدردانی از زحمات آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از روش‌های متداول برای این منظور، ارائه هدایا به مناسبت‌های ...
برندینگ از طریق هدیه؛ هنر ماندن در ذهن مشتری

برندینگ از طریق هدیه؛ هنر ماندن در ذهن مشتری

مقدمه: برندینگ از طریق هدیه؛ هنر ماندن در ذهن مشتری در دنیای رقابتی امروز، برندینگ از طریق هدیه؛ به یکی از روش های هنر ماندن در ذهن مشتری تبدیل شده است. مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌جای صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغات ...
چرا مدیران موفق، به جای تبلیغ مستقیم، هدیه می‌دهند؟

چرا مدیران موفق، به جای تبلیغ مستقیم، هدیه می‌دهند؟

چرا مدیران موفق، به جای تبلیغ مستقیم، هدیه می‌دهند؟ مدیران موفق به‌خوبی می‌دانند که تبلیغ، فقط پخش یک پیام در رسانه‌ها نیست. آن‌ها درک کرده‌اند که یک هدیه دقیق، هوشمندانه و احساسی، گاهی تأثیری بیشتر از صدها تبلیغ و بیلبورد ...